Håndtering af indbo

20 års erfaring

Vi er en familiedrevet virksomhed, der har været i branchen i mange år.

Akut udrykning 24/7

Vores mål er at yde en perfekt service, som altid er til tiden. Vi kommer hurtigt ud, når du har brug for det.

Vi dækker hele Danmark

Har du brug for vores hjælp, er du altid velkommen til at ringe til os. Vi rykker hurtigt ud i hele landet.

Håndtering af indbo

Sidder du i den situation at der er sket en stor varig skade, og du ikke ved hvor du skal gøre af alt dine møbler og andet indbo? Der er behov for at alt inventar i huset kan blive opbevaret undervejs i genopbygningen efter en skade, således at det ikke tager yderligere skade.

Hos Borup Enterprise sidder vi klar døgnet rundt, og rykker hurtigt ud til din skade. Vores firmabiler er altid klar til at køre ud, hvorefter vores erfarne projektleder danner sig et overblik over hvad, i din ejendom, der er mest akut at få reddet og sikret. Således undgår du at inventar eller andet indbo bliver angrebet af skimmelsvamp, vand eller andet som kan være sundhedsskadeligt eller medføre permanent skade på dine ting. Vi udfører ofte håndtering af indbo i forbindelse med vores arbejde med skadeservice.

Oversigt over håndtering af indbo

Vores specialuddannede personale sørger fra starten af processen at tage os af alle typer inventar der kan reddes, herunder:

  • Afrensning af indbo
    • Vi sørger for at indbo er helt fri for skimmel m.m., samt efterfølgende kvalitetssikring
    • Sodskadet indbo bliver afrenset og lugtsaneres, således at det igen er brugbart
  • Tekstil- og møbelrens
    • Vi renser møbler og tæpper via tørrens eller mekanisk rens
    • Vores møbelsnedker tager sig af møbler, hvor skaden er begrænset ved at slibe og lakere således at møblet bevarer sit originale udtryk.
  • Rens af tøj og andre tekstiler
    • Vi vurderer først og fremmest det beskadigede tøj, og vasker med gennemtestede vaskemetoder, hvorefter tøjet lugtsaneres.
Håndtering af indbo papkasser
håndtering af indbo flyttekasser

Opbevaring af indbo

Vi sørger for at alt indbo, som skal opbevares, bliver opbevaret i på vores lager. Vores erfarne personale tager sig af selve flytningen af alt dit indbo, og håndterer dine ejendele med forsigtighed og respekt.

Lad os klare sagerne

Vi sørger for at hele processen bliver gnidningsfri, så du kan fokusere på dét der er vigtigt for dig. Vores erfarne projektleder bliver din faste kontaktperson, som du altid kan tage kontakt til undervejs i hele processen. Ring til os, døgnet rundt, på 70 10 10 11 eller send os en e-mail på kontakt@borupenterprise.dk. Du kan også udfylde kontaktformularen her på hjemmesiden. Så kan vi tage en snak om dine behov.